ABSTRACT
In contextul unor aglomeratii urbane din ce in ce mai dense, in care numarul autovehiculelor creste accelerat de la un an la altul iar strategiile de optimizare ale consumului de carburant aplicate de catre producatorii auto si-au atins potentialul maxim, solutia reducerii poluarii in paralel cu descongestionarea principalelor artere de circulatie rezida in cresterea eficientei sistemelor de management al traficului. Sistemul creat de MARTY vine cu o serie de avantaje logistice si mai ales cu un cost scazut al implementarii beneficiul cel mai important fiind resimtit direct de catre participantii la trafic: mult mai putin timp petrecut in trafic. Cum se poate obtine acest deziderat? Prin implementarea sistemului de unda verde pe ambele sensuri de deplasare ale unui drum, MARTY a creat o solutie capabila sa elimine opririle inutile la semafor. Autovehiculele astfel intrate pe sectorul de drum integrat in unda verde vor opri la cel mult un semafor: cel situat la capatul sectorului de drum optimizat atunci cand se pregatesc sa intre in unda verde sau la primul semafor de pe artera unda verde in situatia in care patrund de pe un drum adiacent celui aflat in unda verde.

BENEFICII

  1. Nu este necesara instalarea unor detectori de trafic (e.g. senzori inductivi in asfalt, camere contor, camere radar)
  2. Sistemul de management al traficului permite deplasarea in unda verde a numarului maxim de autovehicule pe care reteaua rutiera il permite
  3. Unda verde este activata instantaneu si permanent pe intreg parcursul unei zile
  4. Sistemul se instaleaza complementar la solutia de management al traficului deja existenta pe artera rutiera pe care se doreste implementarea undei verzi
  5. Sistemul vine ca o solutie complet integrata instalarea sa putandu-se realiza de catre administratorul arterei de circulatie unde se doreste implementarea undei verzi

 

SPECIFICAȚII TEHNICE

  1. Sistemul implementeaza un centru de comanda si monitorizare SCADA
  2. Implementarea necesita comunicatie in retea ethernet tip TCP/IP ce poate fi realizata prin fibra optica
  3. Sistemul este scalabil liniar
  4. Semafoarele pot fi comandate individual in modul manual pentru situatii speciale (e.g. coloana oficiala, accident, masina salvare, pompieri, politie)
  5. Se poate configura dinamic intervalul orar de functionare a undei verzi

 

DOTĂRI OPȚIONALE

  1. Se pot instala camere video IR pentru monitorizarea traficului 24/7

 

SIMULARE COMPUTERIZATA

  1. MARTY poate organiza impreuna cu echipa Dvs simulari computerizate pentru sectorul de drum pe care doriti implementarea undei verzi
  2. Simularea alaturata prezinta scalat implementarea undei verzi pe unul dintre cele mai aglomerate drumuri din Iasi (tranzit de peste 6000 de autovehicule pe ora). Viteza este limitata la 50km/h, fiecare coloana de masini avand o lungime totala de 600m. Lungimea totala a sectorului de drum este de 4.6km intersectiile fiind pozitionate la scara in raport cu cele reale. Drumul suporta implementarea undei verzi pe intreaga sa lungime capacitatea maxima de transport a acestuia nefiind inca atinsa.
Alte produse